Udzielanie informacji publicznej
Udzielenie informacji publicznej
Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 20 im. Jerzego Kukuczki w Bielsku-Białej jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1429, z późn. zm.) – zwaną dalej u.d.i.p.
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje, zgodnie z art. 13 u.d.i.p., bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z wyjątkiem sytuacji, gdy w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek Szkoła Podstawowa nr 20 im. Jerzego Kukuczki w Bielsku-Białej ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku. Wówczas Szkoła Podstawowa nr 20 w Bielsku-Białej może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takim przypadku Szkoła Podstawowa nr 20 w Bielsku-Białej, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, wezwie wnioskodawcę do uiszczenia opłaty.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można przesłać do Szkoły Podstawowej nr 20 im. Jerzego Kukuczki w Bielsku-Białej, wybierając jedno z poniższych sposobów:
1. na adres: Szkoły Podstawowej nr 20 w Bielsku-Białej
ul. Lenartowicza 17, 43-300 Bielsko-Biała,
2. złożyć w sekretariacie szkoły Szkoły Podstawowej nr 20 im. Jerzego Kukuczki w Bielsku-Białej,
3. przesłać na adres: sp20bb@poczta.fm ,
4. faxem: 33 816 49 78
Wniosek do pobrania w załączniku.
Informacje o prowadzonych rejestrach i archiwach
1) Księga ewidencji dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu zamieszkałych
w obwodzie szkoły
2) Księga uczniów
3) Imienna ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły
4) Imienna ewidencja wydanych duplikatów świadectw ukończenia szkoły
5) Imienna ewidencja wydanych legitymacji szkolnych, e-legitymacji szkolnych
6) Imienna ewidencja wydanych zaświadczeń o szczegółowych wynikach egzaminu ośmioklasisty przekazywanych szkole przez okręgową komisję egzaminacyjną
7) Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
8) Księga protokołów zebrań Rady Pedagogicznej
9) Rejestry zezwoleń dyrektora
10) Rejestry wydawanych kart rowerowych
11) Szkolna składnica akt
12) Rejestr kontroli zewnętrznych
13) Rejestr skarg i wniosków
14) Ewidencja środków trwałych i wyposażenia
15) Książka obiektu budowlanego
Dane zawarte we wskazanych rejestrach i ewidencjach, mogą być udostępniane na podstawie stosownego wniosku, w trybie udostępniania informacji publicznej.
Wniosek do pobrania w załączniku.
Dokumentacja
Metryka
Autor ostatniej zmiany: Iwona Migdalska
Data publikacji: 2021-09-23 08:50:17